Skincare Semulajadi Untuk Kulit Berminyak dan Kering

by - February 15, 2018

NATURAL SKINCARE SESUAI UNTUK KULIT 

BERMINYAK DAN KERING





Set penjagaan kulit YOUTH tidak hanya akan meningkatkan kesihatan kulit secara dramatik tetapi kami beri jaminan 100% akan menjadikan kulit anda lebih muda dari usia yang sebenar.


Youth adalah

100% Vegan
Cruelty free
Gluten free
Dermatologist tested
Hypoallergenic
Suitable for sensitive skin
Non-Comedogenic
Ophthalmologist tested



4 LANGKAH YANG MUDAH TAPI HASILNYA AMAT MENAKJUBKAN

Keseluruhan Advanced Anti-Aging Regimen direka untuk memberikan hasil yang luar biasa. Setiap produk YOUTH dibangunkan dengan VITAMIN ANTI PENUAAN dan POLIFENOL untuk memberikan manfaat rawatan dengan setiap 4 langkah mudah. Setiap produk dalam regimen menyediakan bekalan 60 hari.

STEP 1

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
Untuk merawat dan sediakan kulit anda dengan campuran vitamin dan polifenol yang dipatenkan serta alga pengelupasan sebagai pembersih bebas sabun dengan pH-seimbang.

STEP 2

PERFECTING SKIN TONER
Mengelupas, menghidrat, dan menyuburkan untuk mencerahkan kulit. Membebaskan kulit anda dari sel-sel mati dan pencemaran alam sekitar untuk kulit anda lebih cerah dan lebih berseri.

STEP 3

YOUTH ACTIVATING SERUM
Bahan aktif 10X bertindak aktif untuk menghasilkan kulit lebih muda. Menyokong pengeluaran kolagen untuk menjadikan kulit anda bertindak lebih muda  dan meremajakan kulit.

STEP 4 – DAY

AGE DEFENSE MINERAL MOISTURIZER SPF 30
Melindungi kulit anda daripada kesan matahari, pencemaran alam sekitar, dan radikal bebas. Zink oksida mineral memberikan perlindungan SPA 30 Spektromektomi UVA / UVB tanpa bahan kimia. Vitamin dan mineral melembapkan kulit anda dan meningkatkan penampilan keseluruhan kulit anda.

STEP 4 – NIGHT

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM
Membantu pengeluaran kolagen dan elastin dan membantu pembaharuan sel kulit semasa anda tidur. Buat kulit kelihatan lebih muda, licin, dan lebih bercahaya dengan campuran botani proprietari ini. Terdapat dalam formula Kaya atau Cahaya.

EXTRA CARE

RADIANCE C+E
Pennjagaan tambahan dengan Radiance C+E. Dengan 25% campuran tulen vitamin C dan vitamin E serta ekstrak Raspberry mengilangkan kedut kedut dan cela dia muka.


SEBARANG PERTANYAAN HUBUNGI 60126255817 @
KLIK SINI

https://api.whatsapp.com/send?phone=60126255817&text=Youth



You May Also Like

0 comments

FOLLOW ME @INSTAGRAM

FOLLOWERS