Vivix Penawar Dukaku | Masihkah ada Sinar Harapan

by - July 04, 2014

 Masihkah ada Sinar Harapan?

Ye, setiap yang berlaku ada hikmah, setiap penyakit ada ubat kecuali mati. Tua itu pasti tapi bagaimana caranya nak suruh dia datang lambat sikit (tua), penyakit tu biar lambat sikit hinggap kalau boleh tu tak nak lah di hinggapi penyakit langsung.

Saya kongsikan dengan anda caranya, bukan dongeng bukan fairytale tapi fakta, fakta dan fakta

Bagaimana Vivix Berfungsi

1) Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunyaakibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.
      2) Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
3) Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.  

Dapatkan Produk Shaklee anda disini. 
Sila pilih produk (tick) yang anda inginkan

Happy Shopping 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=400e5e6a7ce0c754f281525fae75a873

Testimoni Vivix

You May Also Like

0 comments

FOLLOW ME @INSTAGRAM

FOLLOWERS