Small Office Home Office

by - July 13, 2014



Saya adalah wanita berkerja sepenuh masa. Hari-hari pergi ofis dari pagi sampai petang, Isnin sampai la Jumaat. Selepas graduate, itulah rutin hidup sejak 11 tahun yang lepas (heee dah lama rupanye kerja). Selain dari kerja, saya juga ada Small Office Home Office untuk Bisnes Online.  

Saya telah melibatkan diri di dalam perniagaan online sejak 4 tahun yang lalu. Saya meniaga online melalui Blog Bisnes, Facebook dan juga Fanpage Bisnes. Dari Bisnes jual baju Online, jual Beg Online, jual Kasut Online, Barang-barang Baby Online.

Bisnes online saya ada pasang surutnya. Kena selalu update di Blog atau Facebook. Kalau malas nak update FB or Blog maka income nya kurang la sikit. Begitulah sebalik nya.

Saya telah jumpa bisnes online yang sangat mudah dan system yang fleksibel untuk orang yang berkerja macam saya iaitu ;

SHAKLEE MALAYSIA.

Memang bersesuaian dengan konsep yang saya inginkan iaitu Bekerja Secara Online 100% di Rumah.

My home-based Bisnes is growing with Shaklee. Saya sentiasa inginkan bekerja di rumah, ingin menjadi wanita yang berkerjaya dari rumah.

Impian dan cita-cita untuk memiliki Small Office Home Office yang sempurna harap-harap nye akan tercapai la suatu hari nanti, Aminn!!

Alhamdulillah My Small Office yang ada kerusi, meja, pc dan printer banyak membantu menaikkan bisnes online. Kalau ada rezeki lebih boleh la upgrade sikit macam ni..heee soon,
InsyaAllah. Rajin Usaha  Tawakal

You May Also Like

0 comments

FOLLOW ME @INSTAGRAM

FOLLOWERS