Kalau Aku Kaya

by - April 18, 2014

Anda mencari peluang perniagaan tanpa mengeluarkan modal yang besar? Boleh ke kaya kalau tak pakai modal besar, nak meniaga apa benda?
Shaklee menyediakan perniagaan dengan Modal plg sikit tapi dpt pulangan banyak dengan syarat hanya pakai kudrat dan akal fikiran. Mestila kalau nak berjaya dan kaya kena lah usaha. Ni betul-betul kaya bukan kalau aku kaya lagi dah!

Kalau aku kaya
Hari hari hari raya
Bil-bil jiran keluarga
Aku belanja selamba
Kalau aku kaya
Aku beli segalanya
Bungkuskan semua
Hadiahkan pada mama

Aku nak gaya hidup aku berubah
Alangkah indah kalau dah tak susah
Jadi pemilik bukan sewa rumah
Makan tak habis minum tak sudah
Bil api air semua bayar awal
Tulis cek selamba tak risau batal
Masuk dalam bank semua melopong
Dalam akaun ada banyak 0 0 0 0

Ye memang best kalau ada banyak kosong kosong kosong kosong kat belakang dalam akaun. Bukannye akaun sentiasa kosong.

You May Also Like

0 comments

FOLLOW ME @INSTAGRAM

FOLLOWERS